Pécskövi Tibor

Pécskövi Tibor

Kertváros interjúja Pécskövi Tiborral

2015. május 14. - dubfly

MÁSODSZOR IS MAGYAR BRANDS!

A Márka Üdítőgyártó Kft. újra elnyerte a Magyar Brands Dijat a Márka üdítő.
Pécskövi Tiborral a Márka Üdítőgyártó Kft. ügyvezetőjével beszélgetünk, mivel a Márka termékek egymást követő két éven belül elnyerte a Magyar Brands kitüntetést.

Sz: Úgy emlékszem, hogy tavaly még Év Terméke díjasok is lettek?

Pécskövi Tibor: Így igaz, 2013-ban sikerült a Magyar Brands mellé begyűjteni az Év Terméke Díjat is. Jövőre újra pályázunk erre a díjra is, hiszen rengeteg újítással készülünk a 2015-ös évre. A Márka üdítők teljes mértékben dizájnváltáson esnek át jövő év januárjában, meg fog változni a flakon forma, és újra a Márkától megszokott dinamikában bővülnek az ízeink. Az idén is nagyon sokat fejlesztettünk, sikeresen bevezettük a Limonádékat, elindultunk egy teljesen új szegmenssel a víz kategóriában. A 2015-ös év egy kiemelt évünk lesz mivel az eddigieknél is még erősebbre tervezzük a kommunikációt a fogyasztóinkkal.

Sz: Milyen kommunikációkra gondol?

Pécskövi Tibor: Először is átöltöztetjük a szénsavas termékeinket. Eddig is bátran nyúltunk az új területekhez, bátran változtatunk a receptúrákon, minden évben megújítottuk a kiszereléseinket, kimondottan szeretem hogy egy innovatív csapatban dolgozhatom, és bár egy megszokott régi „ Márkáról „ beszélünk, nem félünk az újításoktól. Tavaly kiléptünk az energia ital piacára, az idén jégkrémet fejlesztettünk, és két féle Oxigénes ízesített vizet, és két limonádét. A jövő évről még nem beszélhetek, de talán még több újítással fognak találkozni a fogyasztóink.

Sz: Ez a sikerek Pécskövi Tibor sikerei?Hogy van ennyi ideje mindezekre?

Pécskövi Tibor: Szó sincs róla, a Márka Kft. egy kimondottan családi jellegű cég, kimondottan csapatban dolgozunk. Pécskövi Gábor testvérem, akivel szét vannak osztva az irányítással járó feladatok, ő az aki összefogja a Márka Kft-t. Ahogy mondani szoktam ő az ész, én az erő a csapatban. Szakmailag, és emberileg is fantasztikus kollégákkal dolgozhatunk együtt, sokakkal már több mint 15 éve. Egy új kereskedelmi rendszert fejlesztettünk, Lapu Ferenc kereskedelmi igazgatónk irányításával országos képviselői csapatot, mely két éve eredményesen működik. Ellentétben a piaci trendekkel nem szűkítjük, hanem növeljük a létszámot.

Sz: Említette, hogy jövőre is kommunikálnak a fogyasztókkal? Újra lesz kupakgyűjtés Daciáért?

Pécskövi Tibor: Bár sokan emlékeznek arra az időszakra, mikor az országban szinte mindenki gyűjtögette a kupakokat, és ötvenesével küldte a Hegedű utcába, a kupakokért sorsjegy járt, amivel autót lehetett nyerni. Nem akarjuk visszahozni a régmúltat, de teljesen nem szakadunk el tőle. Mint már említtetem olyan termék palettánk van, mely már nem csak a hagyományos szénsavas fogyasztókra épít, jégkrém, oxigénes víz, gyümölcslevek, energia ital, más célcsoportok, más fogyasztói szokások, különböző kommunikációt igényelnek. Az idei „ márkatárs” promóciónk sikerén felbuzdulva, készülünk a jövő évi promóciónkra, melynek központjába a gyümölcsleveink lesznek.

Sz: Koncentrálnak a kommunikációban a fiatalokra is?

Pécskövi Tibor: Kimondottan célunk a fiatalokkal történő kommunikáció, használjuk a közösségi oldalakat, sok értékes információt kapunk, sokan megosztanak velünk fényképeket, olyan régi relikviákat, reklámfilmeket, amelyek létezéséről még mi sem tudunk. A Márka számára természetes az a szerepvállalás, mely a kulturális és sportesemények támogatásával a fiatalok életminőségét javítja.

 

Forrás: Pécskövi Tibor

Pécskövi Tibor Google+ oldala

A bejegyzés trackback címe:

https://pecskovitibor.blog.hu/api/trackback/id/tr167459174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása